- Sākums
- Kontakti
- Par skolu
- Mācību darbs
- Skolas darbs
- Dokumenti
- Skolas nolikums
- Iekšējās kārtības noteikumi pamatskolā
- Iekšējās kārtības noteikumi pirmsskolā
- Drošības noteikumi
- Audzināšanas darba programma
- Vērtēšanas kārtība
- Bērnu sūdzību iesniegšanas kārtība
- Karjeras izglītības programma 2020.,/2025.m.g
- Pašnovērtējuma ziņojumi
- Attīstības plāns līdz 2026.m.g.
- Par attālināto mācību organizēšanas un īstenošanas kārtību
- Dokumenti
- Projekti, aktivitātes
otrdiena, 2020. gada 25. februāris
Vecākiem
pirmdiena, 2020. gada 24. februāris
Skatuves runas konkursa dalībnieku apbalvošana 24.02.2020.
otrdiena, 2020. gada 18. februāris
Mācību priekšmetu olimpiādes
trešdiena, 2020. gada 12. februāris
"Soliņš" un žonglēšanas nodarbība 12.02.2020.
ceturtdiena, 2020. gada 6. februāris
Atnāc un uzzini! 06.02.2020.
Skolēnu iedvesmojošās atsauksmes, ieteikumi, izvērtējums par karjeras dienas ieguvumiem apliecina, ka šādas tikšanās skolēniem ir nozīmīgas, plānojot nākotnes karjeru.
piektdiena, 2020. gada 31. janvāris
Muzeja stunda Tukuma mākslas muzejā 30.01.2020.
A.Zaķes foto
Pirms
nodarbības skolēni izzināja mākslas darbu žanrus: ainava, portrets, sadzīves
žanrs, marīna, klusā daba un mācījās tos atpazīt gleznu fotogrāfijās (vizuālās
mākslas stundā). Klases stundā tika atkārtotas iepriekš apgūtās uzvedības
normas, apmeklējot muzeju, izstādi.
Mākslas muzeja vadītājas iepazīstināja ar mākslas darbu izstādi “Katram savs stāsts”. Tikaaktualizētas skolēnu zināšanas par mākslas darbu žanriem, gleznošanas tehniku. Skolēni mācījās analizēt mākslas darbu, pievēršot uzmanību konkrētiem kritērijiem. Praktiskajā daļā skolēni piedalījās aktivitātēs, piemēram, pēc žanra apraksta atrod atbilstošo darbu, grupās izvēlās darbu, kuru analizē.
Pēc nodarbības tika apkopotas iegūtās zināšanas un prasmes, izvērtēta jauniegūtā pieredze gan mutiski, gan rakstiski, aizpildot anketu:
Man patika…., Man vislabāk izdevās…, Šodien no jauna uzzināju…. Iegūtās zināšanas skolēni varēs pielietot
apmeklējot muzejus, izstādes, gleznojot savus darbus, piedaloties konkursā “
Dari, radi”. Pēc pasākuma, vizuālās mākslas stundā, skolēni veica darbu “ Kopē
gleznu!”: izvēlējās gleznu fotogrāfiju, žanru, pētīja to, analizēja un centās
gleznot līdzīgi, prezentēja to, iepazīstinot ar savu darbu klasesbiedrus,
veidoja klasē darbu izstādi.