A.Zaķes foto
Pirms
nodarbības skolēni izzināja mākslas darbu žanrus: ainava, portrets, sadzīves
žanrs, marīna, klusā daba un mācījās tos atpazīt gleznu fotogrāfijās (vizuālās
mākslas stundā). Klases stundā tika atkārtotas iepriekš apgūtās uzvedības
normas, apmeklējot muzeju, izstādi.
Mākslas muzeja vadītājas iepazīstināja ar mākslas darbu izstādi “Katram savs stāsts”. Tikaaktualizētas skolēnu zināšanas par mākslas darbu žanriem, gleznošanas tehniku. Skolēni mācījās analizēt mākslas darbu, pievēršot uzmanību konkrētiem kritērijiem. Praktiskajā daļā skolēni piedalījās aktivitātēs, piemēram, pēc žanra apraksta atrod atbilstošo darbu, grupās izvēlās darbu, kuru analizē.
Pēc nodarbības tika apkopotas iegūtās zināšanas un prasmes, izvērtēta jauniegūtā pieredze gan mutiski, gan rakstiski, aizpildot anketu:
Man patika…., Man vislabāk izdevās…, Šodien no jauna uzzināju…. Iegūtās zināšanas skolēni varēs pielietot
apmeklējot muzejus, izstādes, gleznojot savus darbus, piedaloties konkursā “
Dari, radi”. Pēc pasākuma, vizuālās mākslas stundā, skolēni veica darbu “ Kopē
gleznu!”: izvēlējās gleznu fotogrāfiju, žanru, pētīja to, analizēja un centās
gleznot līdzīgi, prezentēja to, iepazīstinot ar savu darbu klasesbiedrus,
veidoja klasē darbu izstādi.
Nav komentāru :
Ierakstīt komentāru
Lūdzu ievērot pieklājību!