Nodarbības praktiskajā daļā tika attīstītas programmēšanas, kodēšanas un loģiskās domāšanas prasmes, izmantojot spēli, kurā spēlētāji tika iepazīstināti ar programmēšanas pamatiem un funkcijas “ja–tad” pielietojumu. Skolēni tika iepazīstināti ar kodēšanas un Java programmēšanas principiem.
piektdiena, 2019. gada 8. februāris
Datorikas nodarbības 07.02.2019.
Projekta "Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai" ietvaros 07.02.2019. notika nodarbības datorikā, ko vadīja SIA "Aspired" no Ventspils Augsto tehnoloģiju parka. 5.-9. klases skolēni tika iepazīstināti ar programmēšanas pielietojumu, saistību ar mācību priekšmetos apgūtajām zināšanām un prasmēm. Tika gūts priekšstats par to, ar ko vislabāk sākt apgūt programmēšanu.
Nodarbības praktiskajā daļā tika attīstītas programmēšanas, kodēšanas un loģiskās domāšanas prasmes, izmantojot spēli, kurā spēlētāji tika iepazīstināti ar programmēšanas pamatiem un funkcijas “ja–tad” pielietojumu. Skolēni tika iepazīstināti ar kodēšanas un Java programmēšanas principiem.

Nodarbības laikā skolēni izmantoja iepriekš iegūtās zināšanas matemātikā, informātikā un sociālajās zinībās, kā arī aktīvi pielietoja loģisko domāšanu, tādējādi saistot jaunās zināšanas un prasmes ar skolā apgūto.


Nodarbības praktiskajā daļā tika attīstītas programmēšanas, kodēšanas un loģiskās domāšanas prasmes, izmantojot spēli, kurā spēlētāji tika iepazīstināti ar programmēšanas pamatiem un funkcijas “ja–tad” pielietojumu. Skolēni tika iepazīstināti ar kodēšanas un Java programmēšanas principiem.
Abonēt:
Ziņas komentāri
(
Atom
)
Nav komentāru :
Ierakstīt komentāru